dijous, 28 de febrer del 2013

III Trobada per la Terra

La Plataforma per la Sobirania Alimentaria del Pais Valencià celebra aquest cap de setmana la Tercera Trobada per la Terra.




Jo aniré. Demà a aquestes hores estaré de viatge cap a Castielfabib, a on no he estat des que vaig deixar el meu treball per aquells indrets, allà per l'anu 2001.

Tinc moltes ganes d'anar, per vore a la gent del Racó d'Ademús i a tota la resta de gent compromesa amb la Terra, amb els pobles i amb una forma de treballar molt diferent a la que ens han venut com a única.

Animeu-vos. Hi ha preus populars, el menjar és bo, la companyia fantàstica, i els temes de debat apassionants. Però si no podeu vindre jo us ho aniré contant al blog.

Espere que no hi haja massa neu demà a la carretera. Desitjeu-me bon viatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada